سیم و کابل آلوم کابل کاوه

سیم و کابل آلوم کابل کاوه یک گروه صنعتی در حوزه تولید تجهیزات الکتریکی از جمله سیم و کابل است که در سال 1390 شمسی به مدیریت آقای مهندس رحمانی در شهرک صنعتی کاوه واقع در شهرستان ساوه؛ از توابع استان مرکزی راه‌اندازی شد. این گروه صنعتی هم اکنون با بهره‌گیری از فناوری روز دنیا و بکارگیری تجهیزات و ماشین آلات مدرن و پیشرفته؛ موفق به تامین نیاز داخلی کشور در حوزه تولید سیم و کابل‌های مورد نیاز شده است. لازم به ذکر است که سیم و کابل مورد نیاز صنایع مختلف در این شرکت؛ با استفاده از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه تولید شده و در این راستا شرکت سیم و کابل آلوم کابل کاوه به کسب موفقیت‌های زیادی نائل آمده است؛ به گونه‌ای که عملکرد قابل قبول این گروه صنعتی منجر به کسب گواهی‌نامه کارآفرین برتر در سال 1396 شد.

سیم و کابل آلوم کابل کاوه کلیه محصولات تولیدی خود را مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی تولید کرده و علاوه بر بازارهای داخلی توانسته است در سطح بازارهای جهانی به ویژه بازار خاورمیانه و کشورهای همسایه نیز برای خود نام و اعتبار قابل توجهی کسب نماید. از مشتریان عمده داخلی این شرکت باید به تمامی شرکت‌های توزیع برق در سراسر کشور، شرکت‌های آب و فاضلاب تمام استان‌های کشور، شهرداری طبس، اداره دامپزشکی قزوین، اداره کل راه و شهرسازی لارستان و اداره کل راه‌داری و حمل و نقل جاده‌ایی استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد.

استعلام قیمت کابل آلوم کابل کاوه

جهت دریافت مشاوره تخصصی و خرید تماس بگیرید

 شرکت برق و صنعت کمال عرضه کننده انواع سیم و کابل از برترین برندهای بازار 

سوالات متداول

شما به راحتی می توانید از طریق شماره ی زیر با کارشناسان برق و صنعت کمال در ارتباط باشید و از فرصت مشاوره رایگان خود استفاده نمایید.

021-38537  📞

پاسخ به این سوال نیازمند اطلاع از کار شما می باشد بنابراین جهت انتخاب بهترین گزینه برای خود با کارشناسان برق و صنعت کمال تماس بگیرید تا مناسب ترین انتخاب را داشته باشید!

021-38537 📞

بله شما می توانید با مراجعه به فروشگاه کمال صنعت واقع در لاله زار جنوبی، کوچه باربد، پاساژ باربد، همکف، واحد6 سفارش خود را به صورت حضوری دریافت نمایید.

شرکت برق و صنعت کمال با بیش از دو دهه تجربه فعالیت در زمینه تولید و فروش تجهیزات برق صنعتی و انواع سیم و کابل، تمامی سعی خود را بر آن داشته تا اولویت اول خود را رضایت و اعتماد مشتری قرار دهد.

هزینه ها به نسبت وزن، تعداد و فاصله کاملا متغیر است سعی می کنیم از هزینه های اضافی پرهیز کنیم و با مناسب ترین قیمت و در سریعترین زمان سفارش شما را به دستتان برسانیم.

شرکت برق و صنعت کمال بصورت کاملا تخصصی سعی در فروش تجهیزات صنعتی و انواع سیم و کابل با کیفیت و تولید شده توسط شرکت سازنده اصلی را دارد؛ بدیهی است که طبق قوانین تجارت الکترونیک ایران هر محصولی که آسیب یا ایرادی داشت و یا محصول اصل و اورجینال نبود، تا 7 روز توسط فروشنده گارانتی می شود و شما میتوانید محصول را مرجوع یا تعویض کنید.

کمال صنعت نماینده رسمی فروش سیم و کابل آلوم کابل کاوه

جهت دریافت مشاوره و ثبت سفارش تماس بگیرید.