سیم و کابل متال

شرکت سیم و کابل متال در سال 1370 تأسیس شد. هدف این شرکت تولیدی رسیدن به خودکفایی در زمینه تولید سیم و کابل برق بوده است. در سال 1375 با حضور متخصصان ایرانی محصولات این شرکت به بهره‌برداری رسید. تولید سیم و کابل‌های متال مطابق با استانداردهای داخلی و خارجی است و توانسته نیازهای بازار داخلی به این محصولات را رفع کند. با توجه به نیاز طرح‌های عمرانی و کشور به کابل‌های تخصصی، این شرکت در سال 1384 برای تولید این نوع از کابل‌ها اقدام کرده و دو سال بعد به بهره‌برداری رسید. این کابل‌های تخصصی عموماً از دیگر کشورها وارد می‌شد که با بومی‌سازی آن باعث حفظ ارز در کشور شد. یکی از افتخارات بزرگ شرکت سیم و کابل متال، پروژه تولید کابل فشارقوی و غلاف سربی بود.

استعلام قیمت کابل متال

کاتالوگ محصولات سیم و کابل متال

محصولات سیم و کابل متال

محصولات سیم و کابل متال

کابل فشار ضعیف

کابل افشان

کابل نصب ثابت

کابل آلومینیوم

کابل سرب دار

کابل ابزار دقیق

کابل نسوز

کابل کواکسیال

 

محصولات سیم و کابل متال

کابل فشار متوسط

N2XSY 

N2XSEY

NA2XSYRY

N2XSEYRY

N2XSYRY

N2XSYBY

N2XSYKYRY

N2XSEYBY

NA2XSY

NA2XSYBY

NA2XSEYRY

NA2XSEYBY

محصولات سیم و کابل متال

کابل فشار قوی

جهت دریافت مشاوره تخصصی و خرید تماس بگیرید

 شرکت برق و صنعت کمال عرضه کننده انواع سیم و کابل از برترین برندهای بازار 

شما به راحتی می توانید از طریق شماره ی زیر با کارشناسان برق و صنعت کمال در ارتباط باشید و از فرصت مشاوره رایگان خود استفاده نمایید.

021-38537  📞

پاسخ به این سوال نیازمند اطلاع از کار شما می باشد بنابراین جهت انتخاب بهترین گزینه برای خود با کارشناسان برق و صنعت کمال تماس بگیرید تا مناسب ترین انتخاب را داشته باشید!

021-38537 📞

بله شما می توانید با مراجعه به فروشگاه کمال صنعت واقع در لاله زار جنوبی، کوچه باربد، پاساژ باربد، همکف، واحد6 سفارش خود را به صورت حضوری دریافت نمایید.

شرکت برق و صنعت کمال با بیش از دو دهه تجربه فعالیت در زمینه تولید و فروش تجهیزات برق صنعتی و انواع سیم و کابل، تمامی سعی خود را بر آن داشته تا اولویت اول خود را رضایت و اعتماد مشتری قرار دهد.

هزینه ها به نسبت وزن، تعداد و فاصله کاملا متغیر است سعی می کنیم از هزینه های اضافی پرهیز کنیم و با مناسب ترین قیمت و در سریعترین زمان سفارش شما را به دستتان برسانیم.

شرکت برق و صنعت کمال بصورت کاملا تخصصی سعی در فروش تجهیزات صنعتی و انواع سیم و کابل با کیفیت و تولید شده توسط شرکت سازنده اصلی را دارد؛ بدیهی است که طبق قوانین تجارت الکترونیک ایران هر محصولی که آسیب یا ایرادی داشت و یا محصول اصل و اورجینال نبود، تا 7 روز توسط فروشنده گارانتی می شود و شما میتوانید محصول را مرجوع یا تعویض کنید.

نمایندگی سیم و کابل متال

شرکت تولیدی سیم و کابل متال دارای نمایندگی‌های معتبر متعددی در سراسر کشور است. فروشگاه کمال صنعت به‌عنوان یکی از این نمایندگی‌های معتبر است که می‌توانید سیم و کابل‌های متال را از این فروشگاه تهیه کنید. به هنگام خرید سیم و کابل ابتدا باید بدانید که هر کدام از آنها چه کاربردهایی دارند. کابل‌های فشار ضعیف، متوسط و قوی متال برای مکان‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کابل‌ها از متریال‌های مختلفی ساخته می‌شوند که به دلیل گران بودن فلزاتی چون طلا و نقره حتی با وجود قدرت بالای آنها در جریان برق، استفاده نمی‌شود؛ بنابراین برای تولید کابل‌ها عموماً از فلزاتی چون مس و آلومینیوم استفاده شده که برق در سیم‌های مسی با قدرت بیشتری جریان دارد. جنس عایق سیم و کابل‌ها از دیگر مواردی است که باید به آن توجه شود. سیم و کابل‌های متال و سیم و کابل خراسان افشارنژاد از متریال‌های با کیفیتی ساخته شده که دوام بالایی دارند. انواع کابل متال را می‌توانید از نمایندگی‌های معتبر چون فروشگاه کمال صنعت تهیه کنید.

کمال صنعت نماینده رسمی فروش سیم و کابل متال

جهت دریافت مشاوره و ثبت سفارش تماس بگیرید.