سیم و کابل افق البرز

سیم و کابل افق البرز مجموعه ای مستقل و متعلق به بخش خصوصی می باشد که در بخش گروه صنعتی فعالیت می کند.این مجموعه در سال 1372 در زمینی به مساحت 35 هزار متر مربع در شهر قزوین شروع به فعالیت کرده است.این گروه صنعتی با هدف تامین تقاضای مورد نیاز بازار در جهت سیم و کابل فعالیت خود را در این کارخانه احداث شده آغاز نموده است.در ابتدا با تولید انواع کابل فشار ضعیف شروع کرده و امروزه در تولید انواع سیم و کابل های مسی ، آلومینومی فشار ضعیف و فشار متوسط مسیر تخصصی خود را در پیش گرفته است که کاربرد و بازار هدف این محصولات در صنایع تولید و توزیع برق ، ساختمان سازی ، حمل و نقل ، خودروسازی و… می باشد.

در حال حاضر این واحد تولیدی با دارا بودن مجموعه ای از ماشین آلات و تجهیزات به روز و مدرن ، نیروی انسانی و تولید محصولاتی دارای استاندارد های ملی و بین المللی بالا ، بخشی از بازار تقاضای سیم و کابل کشور را در اختیار دارد.کیفیت بالای محصولات آن سبب شده است که شاهد صادرات به کشور هایی چون ترکیه ، ارمنستان ، عراق ،روسیه و… باشیم که توانسته است طی سالیان متوالی ، عنوان صادر کننده برتر و نمونه ملی را دریافت کند.

استعلام قیمت سیم و کابل افق البرز

محصولات افق البرز

کابل نصب ثابت

کابل نصب ثابت

کابل ها با عایق PVC و عایق XLPE

کابل هالوژن فری

کابل افشان

کابل افشان سبک ، کنترل افشان و سیم تخت بدون روکش

کابل مقاوم در برابر حرارت

کابل هالوژن فری و ضد حریق

کابل بدون هالوژن N2XH  و ضد حریق بدون هالوژن و دیر گداز 

کابل ابزار دقیق

کابل تلفنی و ابزار دقیق

کابل های هوایی ، زمینی، داخلی و تلفنی با روکش متفاوت

کابل مقاوم در برابر حرارت

کابل مقاوم در برابر حرارت

سیم

سیم ها

سیم های ساختمانی، اتومبیلی و تخت هوایی

کابل گرانول

کابل گرانول

گرانول‌های PVC و مستربچ های PVC

کابل کواکسیال

کابل کواکسیال

کابل کواکسیال فرکانس بالا (۵۰ و ۷۵ اهم)

لیست قیمت سیم و کابل افق البرز

 محصولات تولیدی در زمینه کابل ها در 4 دسته کابل قدرت ، سیم و کابل های ساختمانی و ارتینگ ، کابل های مخصوص و سیم و کابل هوایی طبقه بندی میشود.این شرکت یکی از معتبر ترین تولید کنندگان کابل های قدرت در کشور می باشد که در دو دسته کابل های فشار قوی و متوسط قرار می گیرند.این کابل ها با توجه به محدوده ولتاژی و ساختار خود دارای تنوع بالایی می باشند.دسته بعدی کابل ها سیم و کابل ساختمانی و ارتینگ می باشد که در 5 بخش زیر تقسیم می شوند:1-سیم های ارت 2-کابل های نصب ثابت 3-کابل های افشان 4-سیم های افشان و مفتولی 5-سیم بند تخت . لیست قیمت سیم و کابل بر اساس سایز آنها تعیین می شود.

دسته بعدی کابل های مخصوص می باشد که شامل کابل های کنترل ، سیم و کابل هالوژن فری و کابل های ابزار دقیق می باشد و در نهایت سیم و کابل هوایی که در گروه های هادی های مسی سخت هوایی ، کابل های خودنگهدار ، هادی های آلومینیومی AAAC و سیم آلومینیومی با مغز فولاد ACSR/GA تولید می شود.محصولات تولیدی دیگر شامل مفتول های مسی می باشد که در دو دسته هادی های مسی و مفتول مسی 8 میلی متری تولید میشود.در نهایت قیمت محصولات سیم و کابل افق البرز به مواردی چون تعداد رشته ، جنس شیلد ، سطح مقطع ، کاربرد و… بستگی دارد.

به روزترین کاتالوگ های محصولات سیم و کابل افق البرز

کابل مفتول NYY افق البرز

نوع محصولقیمت نوع محصولقیمت
2.5*2تماس بگیرید4*2تماس بگیرید
6*2تماس بگیرید10*2تماس بگیرید
6*3تماس بگیرید10*3تماس بگیرید
25+16*3تماس بگیرید35+16*3تماس بگیرید
50+25*3تماس بگیرید4*4تماس بگیرید
6*4تماس بگیرید

کابل آلومینیوم افق البرز

نوع محصولقیمت نوع محصولقیمت
10*2تماس بگیرید16*2تماس بگیرید
10*4تماس بگیرید16*4تماس بگیرید
25+16*3تماس بگیرید

کابل افشان افق البرز

نوع محصولقیمت نوع محصولقیمت
0.5*2تماس بگیرید0.75*2تماس بگیرید
1*2تماس بگیرید1.5*2تماس بگیرید
2.5*4تماس بگیرید4*2تماس بگیرید
6*2تماس بگیرید10*2تماس بگیرید
0.75*3تماس بگیرید1*3تماس بگیرید
1.5*3تماس بگیرید2.5*3تماس بگیرید
4*3تماس بگیرید6*3تماس بگیرید
10*3تماس بگیرید16*3تماس بگیرید
25*3تماس بگیرید35*3تماس بگیرید
50*3تماس بگیرید70*3تماس بگیرید
95*3تماس بگیرید25+16*3تماس بگیرید
35+16*3تماس بگیرید50+25*3تماس بگیرید
70+35*3تماس بگیرید0.75*4تماس بگیرید
1*4تماس بگیرید1.5*4تماس بگیرید
2.5*4تماس بگیرید4*4تماس بگیرید
6*4تماس بگیرید10*4تماس بگیرید
16*4تماس بگیرید25*4تماس بگیرید
35*4تماس بگیرید1.5*5تماس بگیرید
2.5*5تماس بگیرید4*5تماس بگیرید
6*5تماس بگیرید10*5تماس بگیرید
16*5تماس بگیرید25*5تماس بگیرید
35*5تماس بگیرید

جهت دریافت مشاوره تخصصی و خرید تماس بگیرید

مزایا سیم و کابل افق البرز

این شرکت جزو برترین تولیدکنندگان سیم و کابل در ایران می باشد.تنوع تولیدات این شرکت که از تولید انواع کابل فشار ضعیف ، قوی ، مسی ، آلومینومی و… می باشد سبب شده است دارای تقاضای بسیاری در بازار داشته باشد که با توجه به بالا بودن سطح استاندارد های محصولاتش سبب رضایت گسترده از مشتریان شده است.این شرکت برای حفظ کیفیت محصول خود ، ارزیابی عملکرد و ضمانت آن ، تمامی محصولات تولیدی خود را قبل از ورود به بازار در آزمایش های تخصصی ارزیابی کامل می کند. از جمله مزیت های این شرکت می توان به پایین بودن قیمت کابل های مسی افق البرز نسبت به کابل های آلومینومی اشاره کرد.

نمایندگی فروش سیم و کابل افق البرز

سیم و کابل افق البرز دارای نمایندگی های معتبری در سطح شهر می باشد. فروشگاه کمال صنعت به عنوان یکی از این نمایندگی ها در بازار لاله زار قرار دارد و میتوانید محصولات این برند را از این نمایندگی ها تهیه فرمایید.در صورت داشتن شرایطی چون خوش نامی و اعتبار ، نداشتن سوء سابقه ، ضمانت و دیگر شرایط می توانید نمایندگی این شرکت را دریافت کنید.

 شرکت برق و صنعت کمال عرضه کننده انواع سیم و کابل از برترین برندهای بازار 

بروزرسانی 02.08.21

سوالات متداول

شما به راحتی می توانید از طریق شماره ی زیر با کارشناسان برق و صنعت کمال در ارتباط باشید و از فرصت مشاوره رایگان خود استفاده نمایید.

021-38537  📞

پاسخ به این سوال نیازمند اطلاع از کار شما می باشد بنابراین جهت انتخاب بهترین گزینه برای خود با کارشناسان برق و صنعت کمال تماس بگیرید تا مناسب ترین انتخاب را داشته باشید!

021-38537 📞

بله شما می توانید با مراجعه به فروشگاه کمال صنعت واقع در لاله زار جنوبی، کوچه باربد، پاساژ باربد، همکف، واحد6 سفارش خود را به صورت حضوری دریافت نمایید.

شرکت برق و صنعت کمال با بیش از دو دهه تجربه فعالیت در زمینه تولید و فروش تجهیزات برق صنعتی و انواع سیم و کابل، تمامی سعی خود را بر آن داشته تا اولویت اول خود را رضایت و اعتماد مشتری قرار دهد.

هزینه ها به نسبت وزن، تعداد و فاصله کاملا متغیر است سعی می کنیم از هزینه های اضافی پرهیز کنیم و با مناسب ترین قیمت و در سریعترین زمان سفارش شما را به دستتان برسانیم.

شرکت برق و صنعت کمال بصورت کاملا تخصصی سعی در فروش تجهیزات صنعتی و انواع سیم و کابل با کیفیت و تولید شده توسط شرکت سازنده اصلی را دارد؛ بدیهی است که طبق قوانین تجارت الکترونیک ایران هر محصولی که آسیب یا ایرادی داشت و یا محصول اصل و اورجینال نبود، تا 7 روز توسط فروشنده گارانتی می شود و شما میتوانید محصول را مرجوع یا تعویض کنید.

کمال صنعت نماینده رسمی فروش سیم و کابل افق البرز

جهت دریافت مشاوره و ثبت سفارش تماس بگیرید.